2011. május 28., szombat

Üveg a parkban



Tavaly először, idén másodszor látogattam el a Luisen-parki üvegkiállításra. Nem nagy szobrokat, hanem a szivárvány minden színében tündöklő, néhány centiméteres üveggyöngyöket kell elképzelni. Az alkotások - lámpagyöngyök - gázláng előtt, olvasztásos technikával készülnek.

Beszélhettem az egyik legváltozatosabb kollekciót felvonultató Dora Schuberttel, aki itt is gyönyörű ékszereket és gyöngyöket állított ki.



Ott volt a tavaly megismert Carla di Francesco, akinek a stílusa azonnal felismerhető.


Nagy kedvencem nem volt jelen, legyen itt egy Melanie Moertel alkotás is:


Jövő héten én is kezdem...


A Luisenpark egyébként az egyik legszebb park, amit életemben láttam. A gondozott területen jó néhány különleges növény és állatfaj található. Művészeti, ismeretterjesztő és kulturális programok mellett sétálni, piknikezni és egyszerűen csak pihenni is van lehetőség...


... vagy házasodni.


Sajnos nem jártam utána, hogy miért, de ma a fákról színes lábak és kezek lógtak le :-))))


Találtam Ginko-fát is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése