2011. április 29., péntek

Budapest



Amikor otthon vagyunk, a gyerkőcökkel - vidékiként - igazi program HÉV-ezni, meg metrózni, meg villamosozni (na jó, villamos nálunk is van, csak éppen nem sárga).
Így igazi turistaként ismét megmártóztunk néhány órára a budapesti fergetegben.
Először Bazilika (ezzel a kultúrprogramot letudtuk), ami mellett felfedeztünk egy fagyizót, ahol minden gombóc virágformájú volt (sajna fotó nincs, de tényleg látványos és finom, ja és nagyon kedvesek voltak!)
A Bazilika lépcsőjén a fényképezkedőket és egy francia rajzoló pasit nézegetve elnyalogattuk aztán irány a Szabadság tér. Amióta felújították, nem is jártam erre, így csak most láttam, hogy mennyire igényes lett. A sétáló utcák, az üzletek portáljai, az éttermek valóban egy elegáns Budapest képét tükrözik. Nagyon jól éreztem magam.


Aztán a játszótér után a legnagyobb felfedezésünk a Bank Centertől srégen található szökőkút!!!!


Huhh, ez mennyire jó találmány! Persze szabadságra kapcsolt agymunkámnak köszönhetően csak kb. 5 perc után jöttem rá, hogy a szökőkút "szökése" szabályozható. Ugyanis a kúton belül és kívül található bizonyos kockákra lépve a szökőkút bizonyos részéből eltűnik a víz és csak néhány másodperc múlva indul meg újra. Annyira klassz! Ha Pettson nem vonja ki magát, a fiúkkal együtt én is belevetettem volna magam mezitlábastúl!





Nyáron ismét jövünk, de akkor már fürdőgatyákkal felszerelkezve .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése